Bereken wat je kunt besparen
Wil je de kosten van handmatig werken in Excel voor jouw bedrijf ontdekken? Met onze ROI-calculator brengen we deze verborgen kosten duidelijk in beeld. Vul eenvoudigweg basisgegevens over jouw organisatie en rapportages in, en onze calculator berekent de totale kosten én het potentieel voor besparingen. Dit gaat verder dan alleen een rapportage; het biedt je inzicht in hoe efficiëntieverbetering kan leiden tot aanzienlijke kostenbesparingen

ORGANISATIE
Vul hier de gegevens over jouw bedrijf in
RAPPORTAGES
Hoeveel gestandaardiseerde rapportages worden gebruikt binnen jouw bedrijf?
VARIABELEN
Bereken de totale kosten van handmatig werken met Excel met de volgende variabelen
12
Uit onderzoek blijkt dat iedere medewerker wekelijks (gemiddeld) zo’n 12% van hun tijd kwijt is aan handmatig werken in Excel. Dat komt neer op 5 uur per week. Hoveel is dit bij jou?
12
Geef aan of je de kosten berekent wilt hebben voor 12/36/48/72 maanden.
Totale kosten periode:
BESPAARPOTENTIEEL
Stel dat je jouw inefficiency kan laten dalen? Hoveel gaat dit jou dan opleveren?
Dit levert 1% verbetering op per maand:
1
Schuif naar rechts om te zien hoe iedere extra % punt je waarde creëert (over de gekozen periode)
Dan is dit de waarde van je verbetering:€